Läckande blöja!


Med en pigg filur sparkandes i ryggen kan man inte ta sovmorgon längre än 06. Lillan vaknade i natt av en läckande blöja och det var blött i sängen. Blöjan var inte ens halvfull!? Å det är inte första gången det händer. Kanske ska byta märke...
Lillan leker i soffan mätt och glad på välling medan min mage skriker av hunger. Jag ska bara...

13.04 var vi framme i Halmstad efter Ölandstrippen, och 13.30 hade vi 6 månaderskontroll på BVC. Lillan väger nu 8145g och är 68 cm lång. Huvudet mätte 48 cm. Allt såg bra ut. Glömde dock få en ny tid...



Meja spanar efter flugan.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Vilken blöjsort har ni? Vi hade alltid Libero innan men övergav dem för Pampers Baby Dry. Testa dem om du inte redan har gjort det...de är riktigt bra! Jag har en liten kissare till son men dessa fungerar! De håller i alla väder :-)

Postat av: Tora - Viggos mamma

hon är ju så söt så jag halvdör!

Jag håller med kommentaren ovan, när vi hade Libero så läckte blöjorna ibland men efter att vi bytte till Pampers Baby Dry (som eg. är nattblöjor) så har vi inte haft det problemet en enda gång.

De luktar inte lika mycket o snabbt heller tycker vi. :)



kram!

2011-06-17 @ 11:33:09
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Så mysig blogg! =)

Passar på att önska dig en trevlig midsommar i efterskott =)!

KRAM!

2011-06-26 @ 00:09:16
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...