Stolt storasyster!


I hopp om lite hjälp tillbaka så hjälpte jag mamma med min systers studentskiva. Jag var där dagen innan och pyntade, blåste ballonger och planerade inför morgondagen. Jag var nog hemma strax innan halv nio på kvällen. Tur att lillan inte hade hunnit lägga sig så jag fick gosat en massa med henne.
På fredagen åkte vi till mina föräldrar redan vid tolv och började förbereda maten, fixa resten av dekorationerna, dukade och satte sista touchen.
Stax innan halv fyra kom den lyckliga studenten hem och inte långt därefter kom gästerna.



Jag knåpade ihop texten till plakatet.

Vi hade trevligt och maten var god. Men vi checkade ut vid åtta. Jag var helt slut i skallen och vårt inpulsbeslut om att åka till Öland redan dagen efter betydde att dagen tog slut efter väskorna stog packade en bit in på natten.


Kommentarer
Postat av: PillanH

Tack för allt syster!! Bättre syster finns inte!! <3

2011-06-14 @ 22:52:58
Postat av: Susanne

åååh, husker når Pernilla var så stor. Syntes hun var den søteste lille jenta på jord :)

2011-06-16 @ 17:04:15

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...