Personalfest


I lördags var jag på personalfest. Det var riktigt kul att träffa alla igen. Var ju ett bra tag sen. Jag gick hem redan sista veckan i oktober för magen blev så stor att jag inte fick plats i kassan, (som jag redan blivit omplacerad till).


Personalfesten var på Wild West och ni som vart där förstår nog varför jag inte kunde motstå att hänga på. Till er som inte vart där, ÅK DIT! Det är supergod mat och man får så mkt att det knappt går att tömma tallriken. Jag valde fläskfilétallriken och fick in en halvmeter revbenspjäll, potatismedaljonger, grönsaker och en majskolv. Efterrätten blev Tobleronefondue. MUMS! Det var showdans med cowboyklädda tjejer och trubaduren spelade allsång. Det blev ett jävla drag på alla 60 maxianer! =)


  




Jag hann precis svälja den chokladdränkta marshmallowsen och febrilt försöka få ner den med en slurk kallt kaffe när älsklingen stog utanför med bilen, redo att hämta mig. Lillan hade nämligen skrikigt sen jag åkte och vägrat ta flaskan! PUH!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, snygg min syrra va :)

2011-03-09 @ 11:21:34
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

ajdå, snabbt avslut, men vad gör man inte för sin karl. ;)

maxianer, jjobbar ni på max då? vild gissning.. ;)

ni ser ut att ha haft det riktigt gott där iallafall må jag säga!

2011-03-09 @ 11:33:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...