UL - ett år senare


Idag för precis ett år sedan var vi på ultraljud och såg Meja för allra första gången. Det var ett magiskt ögonblick och jag kunde inte förstå hur en sådan levande varelser kunde röra sig i min mage så mkt trots att jag inte kände ett endaste dugg. Jag var i v 12.
Vi kunde inte hålla oss och berättade direkt för våra föräldrar! =)
Ett helt år har gått sen dess och jag har upplevt så mkt känslor och tankarna har nästan vänt ut och in på själen ibland.

Nu är hon här och har förgyllt min vardag varje dag sedan den dag hon föddes!



Vi älskar dig! //Mamma & pappa


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tänk va livet förändras och vad barn förgyller tillvaron !! Just det ja, våra mammor fyller ju nästan samtidigt ! Var det 18e din mor fyller ? Vi ska ja oxå fira med en resa, nästa helg åker vi till Barcelona, men nu har jag köpt en present oxå :)

2011-05-13 @ 20:49:15
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Tora - Viggos mamma

aaw! Jag tänker också tillbaka på hur man var och vad man gjorde för ett år sedan. Förra sommaren hade jag en stor mage med en bebis i och nu är han här - det är fantastiskt vad man kan göra. :)



Vi träffar er gärna i sommar igen om ni har lust - Meja är ju så söt att jag dör litegrann inombords!

2011-05-15 @ 11:56:11
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...