Vädret, en humörsänkare


Hua! Just nu är sommarkänslorna och det glada humöret som bortblåsta av det rådande oväder vi har. Regn, sol, snö, sol, regn, kallt och blåsigt! Idag har jag inte varit utanför dörren och igår blev bara en snabbsväng till Grötvik för att plocka sten.



D började regna i Grötvik.

Lillan har vart ganska ... jag vet inte hur jag ska beskriva det, mammig kanske, igår och idag. Hon har vart grinig och bara velat sova i min famn. Igår var det mysigt, i morse värkte ryggen och idag har det vart lite jobbigt.



Suddig men en stor favorit.

Nu hoppas jag på finare väder och bättre humör. Just nu skiner solen och himlen är blå, men allt kan hända till i morgon.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...