Valborg


När klockan slog åtta stog jag i kassan på jobbet. Jag blir lixom sådär störigt munter när jag får vara social, när jag är mig själv... Men kunderna uppskattar det och om inte annat så kanske jag smittar av mig på mina kära kollegor, som kan behöva det... ;)

Efter jobbet blev det en tur ner till Kvibille. Älsklingen och Meja hade varit där hela dagen och hjälpt till att lägga tak, (inte Meja såklart, hon hade lekt med tjejerna). När grabbarna var klara och solbrända blev det grille. Fläskfilé marinerad i bla coca cola och kaffe, MUMS.

  

  

Det bjöds även på liveframförande,
valborgsmusiken från kyrkans kör ekade i hela Kvibille.

"1:a maj välkommen ..... "
"Vinten rasar ut bland våra fjällar...."


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...