1års kalas


I lördags var det dags att fira monstret Viggo på hans 1 års dag. Tora hade verkligen lagt ner sin själ i både dekorationer och bakverk. Mkt bra jobbat! ( Ska fråga om hon kan fixa Mejas kalas oxå. =) )
Det fanns döskalle flaggor och ballonger, piratsmoothie, tatueringar till barnen, giftiga muffins och en hembakad döskalle tårta.

  

Meja testar Vggos bil.                Viggo har pirathår.



Gott för små pirater.



Tora, Andreas, Viggo, Meja, Kim och Lucas.



Viggo och Meja äter tårta.

  

Giftiga muffins.                          Meja med tatuering.


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

ååh, tack för allt underbara vänner! Vi är så glada att vi har er i våra liv. :)



Om jag kan fixa Mejas kalas? Först tänkte jag; Aldrig i livet men sen fick jag väl erkänn att jag nog fan älskar att stressa & ha panik, det är nog min grej. ;) haha! Så varför inte? ;)



Puss&Kram

2011-11-13 @ 20:54:49
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...