Baka baka liten kaka


Efter en ganska jobbig förmiddag igår, milt uttryckt, drog jag och Meja hem till Tora. Det har lixom blivit vår tillflyktsställe när Meja behöver leka av sig lite, ( och jag behöver en kaffe och snacka lite skit).
Idag skulle jag hjälpa Tora att baka inför Viggos 1års kalas. Herrejösses vad bra det blev, (även om jag inte hjälpte till såå mkt). Tora hade hittat häftiga recept på vanliga kakor med twist. =)
Jag ska inte äta nåt innan jag ska på kalaset, för här ska frossas!!

  



Busungarna spelar bandy.

Det var så kul att se dom springa omkring och leka.
Är riktigt glad över att vi hittat så fina vänner som vi klickar så bra med.
<3


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...