Fars dag


Idag har det varit fars dag och dagen började med sovmorgon, för mig. =)
(Natten var tuff och vi kämpade med en pigg liten tjej, som för övrigt håller på att bli sjuk.)
När Kim och Meja kom och väckte mig hämtade jag presenterna och vi låg en stund i sängen och myste.
Efter frukosten sov Meja 1,5 tim och när hon vaknade fick hon middag sen åkte vi till Vallås.
Vi började med att gå till lekplatsen där vi alla busade för fullt. Min pappa och bror var med och man kan säga att alla lekte som barn. =)

När vi kom tillbaka till huset åt vi middag och sen blev det kaffe och tårta.

  

  



Älskade pappor!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag ska höraa lite med C, men det kan absolut vara intressant ( lite beroende på pris och skick )

Allt bra med er annars ? Kram

2011-11-14 @ 16:04:59
URL: http://frokenmela.se

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...