Glada nyheter


I morse försov vi oss. Eller inte jag, men älsklingen. Han kom till jobbet i tid, men hann inte lämna Liam på dagis. När Meja stökat runt tillräckligt i sängen och jag hade fått några härliga gosar kom Liam in och undrade vad som pågick. (Meja sov halva natten i vår säng eftersom hon vaknat i natt igen.) Vi åt frukost i lugn och ro och sen körde jag honom till dagis lagom till dom skulle ut på naturprojekt.
Resten av dagen har vart helt ok. Känns verkligen när man fått tillräckligt med sömn, jag har vart en glad och lekfull mamma. Meja har sovit 1,5 tim i vagnen och då plockade jag undan och sen satte jag mig med morgontidningen och några goda clementiner.

Älsklingen ringde hem med glada nyheter om annat boende, håll tummarna åt oss!! =)

Nu väntar jag på att min kära mamma ska komma hit. Hon ska passa Meja medan jag är på en mkt välbehövd massage.



Happy face!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker det ser ut som ni bor jättefint nu med Stora fönster och möjlighet till uteplats och gräsmatta, hur kommer det sig att ni så gärna vill flytta?

2011-11-15 @ 13:04:21

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...