Små Ting


Efter en tuff natt var jag och Meja redan på Maxi vid tio. Tänkte passa på att handla när mormor oxå var där. Men så var det ju oxå på "mitt" Maxi vi handlade på och det tar då en timme extra! Var därifrån efter 1,5 tim!!
Åkte hem till mormor och morfar och åt middag sen var det dags för lillan att sova så jag petade in henne i bilen och styrde hemåt. Tog en snabbis inom Lidl för att snacka lite skit, och då ringer Frida och undrar om jag har lust att hänga med ut till Små Ting någnstans på landet. Jag hade lust och vi möttes på min parkering och tryckte in oss i hennes bil och körde ut. Mysig butik med ikke plånboksvänliga priser. =)
Frida hängde med hem på en fika och strax innan Kim kom åkte hon och jag gjorde Meja iordning för kalas. Sen var det dags för tårta hos Melinda som fyllde år idag.



Fina Melinda!

Nu sitter jag djuupt ner i soffan och det blir tidigt i säng i kväll... I morgon väntar mer mys med goda vänner och jag lääängtar. =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...