Tu man hand

Idag blir det lite blandat på schemat. Lillan är snorig och hostig så vi går inte utanför dörren idag. Vill inte riskera att hon blir mer sjuk nu när vi ska vara borta hela helgen och lillan ska vara hos mormor och morfar...

Så idag ska det packas. Tre väskor ska fyllas. Inte så svårt för min del, bara svårt att bestämma VAD som ska ner. Jag har lika stor beslutsångest över vad Meja ska ha med sig för kläder som jag själv! Älsklingen får sköta sin väska själv, men jag får alltid påminna honom om nåt.
Ska bli väldigt skönt att få komma iväg lite på tu man hand. Sova ostört, äta god frukost i lugn och ro och bara mysa med min älskling. =)

Ne nu får jag skynda på om jag ska hinna damma oxå innan lillan vaknar.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...