16 nov, 2011


Natten till måndagen gick i samma mönster som resten av helgen, alltså en pigg och vaken tjej mitt i natten.
Efter allt bärande och vaggande på nätterna har jag fått ont i ryggen så K jobbade hemifrån igår. Efter frukosten sov Meja igen sig efter nattens förlorade sömn. Jag tog en dusch och K jobbade. Sen var det full rulle resten av dagen. Jag åkte och hämtade Liam på dagis, och vi åkte till Maxi och handlade, medan K gick en runda med Meja så hon somnade. När vi kom hem var det dags för mellis och sen gick vi ut och spelade fotboll hela familjen. Det slutade med att båda vuxna spelade fotboll med varsinn unge på axlarna. =)
Älsklingen lagade mat och jag badade båda ungarna samtidigt. Oj va skoj det var! =)
Efter kvällsmaten var det mys i soffan och när ungarna lagt sig tog det inte lång tid innan vi gjorde det samma.






Sweetnose!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...