Ba(c)kproblems!


AJ AJ min rygg! Trodde det skulle vara bättre idag efter massagen igår men det är nästan värre.
Massören såg att mitt bäcken var snett. Illa, tänkte jag, men efter att ha legat på några klossar och det tryckts och dragits hit och dit var det bra igen. Jag fick oxå svar på vart min rumpa tagit vägen, eller rättare sagt, varför den tagit vägen ner för låren. Jo, hjärnan har glömt att det finns muskler i den. Det är tydligen mina lår och min rygg som tillsammans med bäckenet jobbar hårt om dagarna, medan röven hänger på latsidan. Hon aktiverade stussmusklerna genom några svidande tryck, å visst fanns dom!
Fick lite övningar på hur jag ska stretcha bäckenet och lite tips om effektiv träning.



Bild lånad av Google.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...