Pojkvänner


Idag har det vart annat än lugnt. Kul, men nu är jag heelt slut!

Morgonen började med sovmorgon till strax innan åtta. Skönt med tanke på att jag la mig innan nio igår.
Sen drog det igång. Vi träffade Melinda på Maxi för att handla lite. När vi kom tillbaka var det dags för Meja att äta middag. Melinda tog hand om matningen och jag städade och plockade under tiden. När lillan sen somnade fick vi tid för snack och lite lunch. Strax efter ett körde vi först och hämtade Kattis och hon fick tillbaka sin kamera, sen åkte vi inom Mekonomen och köpte avgassystem till lilla bilen, sen släppte vi av Kattis i stan och fortsatte till dagis för att hämta Liam. När vi kommit hem kom Liv och Loke och en stund senare kom Tora, Andreas och Viggo.

Det var full rulle hela eftermiddagen. Vi åt frallor och fikade och barnen busade.









Full rulle!
=)


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

hihih uuunderbara barn!

Imorgon ses vi igen va?



Tjejkväll snart med tycker jag. Det rycker i mina dansben och kroppen skriker efter massa öl! haha! ;D

2011-11-06 @ 11:00:44
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...