Bullfika


Natten till tisdagen var ingen höjdare. Mitt i natten gjorde vi välling och bytte blöja, sen nattade jag Meja i vagnen och körde några kilometer i huset. Sen sov hon vid fotändan till strax efter sex. Gäääsp!

Trots att hon sov på förmiddagen var hon jättetrött och kinkig redan efter middagen så jag satte henne i vagnen och skulle precis gå ut en runda, när mobilen ringde. Det var Tora och hennes familj som ville komma förbi på spontanfika. Tog en snabbsväng med vagnen och hann röja lite hemma innan dom kom.



Det var ett par mysiga timmar och de snoriga ungarna kunde leka av sig och jag kunde bjuda på mina hembakta bullar.

När dom åkt hem däckade lillan och strax efter kom faster Kattis som stannade på middag.
När lillan väl somnat var det två trötta föräldrar som sjönk långt ner i soffan.


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Kärlek! De där små är de sötaste jag vet. :)



Ja vi ses gärna! Idag är det intervju, spännande.. Imorgon har jag tid om ni vill o kan?



kramar!

2011-10-13 @ 11:18:26
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...