Dagisplats!


Lagom till jag skulle ge mig av till bibblan så kom den efterlängtade gula bilen, posten. Jag var redan en bit ner på gatan så jag ringde till gubben och tvingade ut honom. 3 minuter senare ringde han tillbaka och hade glada besked. Meja hade fått dagisplats! =)
Det blir på Klockagårds förskola. Det var där Liam gick innan, så vi känner till dagiset och fröknarna och det stora plusset är krypavståndet.



Så nu kan jag äntligen slappna av, fylla i alla papper, berätta för jobbet och ha ett datum när den häärliga mammaledigheten är slut och det riktiga livet börjar.
Om det blir som planerat börjar hon efter jul och nyår.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...