Helgmys


I fredags eftermiddag kom Liam. Han har inte varit hos oss på nästan tre veckor och det pga att han hade vattenkoppor. Kim har inte haft det och vi kände väl att det inte var sådär skoj att han skulle få det nu.

Vi hade fredagsmys med tacos. Mitt humör var dock inte det bästa så jag tjurade i sovrummet och somnade innan nio.



Killarna är spindelmannen.

Lördagen började inte så bra heller. Jag tog ungarna på promenad till Flygstaden för att köpa present till killen som Liam skulle på kalas till, men när tålamodet tog slut gick vi hem tomhänta.
Efter lunch gjorde vi ett nytt försök, hela familjen, och då gick det mkt bättre. Köpte med oss lite fika hem tom.

På kvällen blev det pizza och gottis framför teven, precis som det ska vara en lördag,
och strax efter tio däckade jag som vanligt.

Idag har dagen mest bjudit på städ och röj. Just nu är Liam på väg till kalaset och Meja sover som en stock i vagnen ute sen 1,5 tim. Jag sitter här och njuter av tystnaden.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Nej fy hur ska vi göra när M och den lille i Magen får vattkoppor...jag har inte hellr haft det... Jag gör precis som du, somnar runt 21 eller 22..inget vidare sällskap på kvällarna precis. Speciellt inte om M somnar sent..typ 21...då får jag typ en timme själv utan barn och jag behöver mer ensamtid.

2011-10-17 @ 10:38:04

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...