Jobb(igt)!


Helgen har väl mest flytit runt i snor. Lillans status styrde hela lördagen men på söndagen var det dags för mig att jobba, trots en sträng natt med många vakna stunder. Lämnade Meja till moffa som fick henne att verkligen sova ruset av sig. Hela 2 timmar!

Jobbet bjöd på lite action., så tiden flöt på ganska bra. Men jag var riktigt trött när jag kom hem, och blev faktiskt mer besviken än glad att se lillan framför teven när jag kom in. Så det vara bara att slänga av sig arbetskläderna och sen kämpa med att lägga henne. Däckade direkt efter kan jag säga.



Diskmaskinen är väldigt intressant just nu.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...