Syrgas + eld = no good!


Meja har redan däckat (!!) och jag hade nog kunnat göra det samma, men Kim är inte hemma från jobbet än och Liam är fortfarande vaken.

Idag började dagen med världens skitblöja! Jag hade hoppats på att få vila en stund extra när jag bar in Meja i vårt sovrum, men TJI fick jag. Så det var bara att acceptera att det var morgon.

Vid halv elva kom Ninni med båda sina tjejer. Jag hade dukat upp en mysig frukost, med frallor och tända ljus. MEN jag skäms ju när Ninni skrek till om de levande ljusen. Att jag inte tänkte så långt! Syrgas + eld = No good!
Agnes är ju i princip syrgasfri så det gick ju helt utmärkt trots allt. Vi fick en mysig stund och en mindre mysig promenad i skitvädret.



De tända ljusen INNAN Ninni kom.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, ingen fara. Tur jag har öga för tända ljus nu för tiden bara ;) Johan sa att det inte är ngn fara så länge jag inte öppnar tuben.

2011-10-18 @ 20:22:57
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...