Dansa min docka


Nu känner jag mig liten på jorden. PUH va trött jag är! Inventering i 10 timmar blev en rejäl käftsmäll tillbaka till verkligheten. Efter jobbet har jag inte gjort mkt. Förutom att gosat med min familj. Älsklingen hade filmat sötnosen när hon stog med sin lära-gå-vagn och dansade och höll sig fast med ena handen och höll takten med andra. =) (Videoklipp kommer.) Hon har även börjat släppa taget när hon står. Hon är jätteduktig på att böja knäna och sätta sig, så kryper hon en bit och sen upp och stå igen. =) Gullunge!



Ne nu ska jag dö lite i soffan och kränga ett gäng chicken nuggets! (Yepp, im back in the addiction!)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh så duktig hon är! :)

2011-09-02 @ 04:29:59
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...