Kroppskonst


Länge har jag funderat, velat och helt enkelt inte kommit till skott, med mina tatueringar. Jag vill först och främst tatuera in Mejas namn och födelsedatum, men kan helt enkelt inte bestämma mig vart på kroppen eller VEM som ska få äran att kladda på mig. =)

Jag har två tatueringar sen innan. En i nacken och en på vänster fot. Jag funderar på att sätta Mejas namn på handleden, men ALLA har ju tatuering där, (och jag vill inte vara som alla andra). Andra ställen jag funderat på är längs ryggraden, under bröstet (vågrätt el diagonalt), på höften (vågrätt), insidan överarmen/underarmen...

Och VEM ska man göra det hos? Jag har hört både gott och ont om kända och okända tatuerare i stan.

Jag behöver helt enkelt HJÄLP!





Tatuerade mig i Thailand på gammaldags sätt.



Sommarfötter.


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag tyckte att under bröstet lät fint!

2011-09-04 @ 11:28:22
Postat av: emma

jag ska tatuera mig hos artcore tattoo på odalvägen.

2011-09-04 @ 11:47:20
Postat av: Tess

Riktiga sommarfötter året om! :)

Jag har ingen tatuering så jag kan inte komma med ngr råd där..

Barnvakten gick bra, jag ringde bara 2 ggr.. ;) Första gången som ngn helt annan än släkt tar hand om henne utan oss och det har ändå bara skett en gång innan och då sov hon hela tiden under den långa 1,5 timmen vi var ute och hade romantisk middag. Väldigt romantisk under 1,5 timme.. ;)

Tack! De är som sötast nu ju, precis som din. Kram

2011-09-04 @ 11:58:21
URL: http://kakaombord.blogspot.com
Postat av: Kattis

Vi kan gadda oss tillsammans hos han jag gjorde hos :) ska vi gå dit å boka tid :) jag tycker han är riktigt duktig :)

2011-09-04 @ 12:03:11
URL: http://beliveindance.blogg.se/
Postat av: Hulda

Jag har också funderat på att tatuera in Melvin namn alt födelsedata men kan inte heller bestämma mig. Jag vill liksom kunna dölja det om det behövs..har en tatuering på skulderbladet som jag ritade själv när jag var 20 år (ett fyrklöver i svart och vitt).


Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...