Sept. 6, 2011


Orken tar lika stora vändningar som läsarna på min blogg =  mkt varierat. Vet inte om det är höstrusket som gör det. Börjar tvivla lite på rosenrotens effekt, tog ju extra stark för f*n.

Igår var det babyrytmik tillsammans med Ninni och Elsa. Skoj! Efteråt åt vi i cafeterian. Lånade några barnböcker innan vi gav oss ut i ösregnet för en liten runda på stan. Sen var det dags att hämta Liam på dagis. Väl hemma blev det mellanmål och high-life.



Töserna på rytmiken. (bild lånad av Ninni.)
Jag slängde ihop lite panerad rödspätta med potatismos till kvällsmat. Meja fick äta vår mat, och hon gillade det!
Ska ta mig i kragen och göra mer mat själv. Sparar ju massa pengar på det.

Meja vägrade somna på beställning, så när hon väl fick för sig att stänga ögonen tittade jag och älsklingen på Idol sen la vi oss redan strax efter nio.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Vi har en son som totaltvägrar äta, varken min mat ett köpt mat och mellanmål är inte att tänka på...förstår inte hur ni får in det på dagen? Skulle M få mellanmål någon gång då äter han absolut inte den vanliga maten...har jag en kräsen son som är liten i maten kanske?


Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...