Dax för ett lyft


Känner en viss press på mig när jag varje dag möts av mina facebook- vänners statusar om löpning och PW!
Jag har lyckats gå ner alla mina 30 kg (!!) som jag gick upp under graviditeten och är superstolt! MEN det är ju inte bara positivt att gå upp och ner så snabbt. Tyngdlagen har gjort både det ena och det andra med ´min kära ägodel, så nu blir det hårdträning för att få tillbaka rumpan på sin plats.
I torsdags kände jag av träningsvärken sen babysimmet. Dom hade höjt bottnen så mkt att jag fick springa runt på huk i bassängen, mkt bra träning. Men jag trotsade det och gjorde ett gympass framför teven, vilket resulterade i ännu värre träningsvärk på fredagen. Då blev det en PW. 45 min med vagnen och sen var dagen igång. Idag drog jag med hela familjen kl nio på morgonen. Guu så härligt när det är gjort! Hoppas bara jag har diciplin nog att fortsätta. Beach 2012 here i come! =)



Här snackar vi KATASTROF!!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...