Påskveckan


Påskveckan bjöd på två lediga dagar. Tyvärr var Meja (och även jag) dåliga så inget blev som planerat på tisdagen. Jag skulle vart hos både frissan och fått massage på jobbet. Men men...

På onsdagen ville vi komma iväg lite så vi hängde på Ninni och Elsa till Stadsbondgården och tittade på djuren. Det var fint väder men blåste ganska kallt, så vi satte oss inne när det var dags för lite mellis.



  





Mysig utflykt med härliga vänner!

På kvällen ringde telefonen medan vi satt och åt kvällsmat. Det var Frida och Neo som var i krokarna och ville titta förbi, och lite bebisgos tackar man inte nej till. =)



Gosigaste Neo. =)

Sen den härliga onsdagen har det bara vart jobb, heela påsk! Långa dagar har gjort att jag missat allt vad påskmat och familjemys heter. =( Missade även cirkusen med barnen. Många har sagt att jag ska vara glad över pengarna jag tjänat under helgen, men efter ett års föräldrarledighet är inte pengar det viktigaste, jag hade hellre vart ledig...



Meja fick ett påskägg med smoothie, morotsticks och PIXIE böcker. =)

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...