Bot mot tristess


Älsklingen och jag har bestämt oss för att ge oss iväg bara vi två på en mysig weekend lagom till vår bröllopsdag. Ikväll har vi letat lite hotell i städer (i Sverige) som vi känner lite extra för. Det lutar åt Kalmar.

När jag googlade "att göra i Kalmar" kom jag in på en ganska kul sida jag bara är tvungen att berätta om.
www.365saker.se publicerar "saker du kan göra". Så har du tråkigt eller bara lite dötid över en dag så surfa in och gör dig sysselsatt. Finns allt från Gör ett soundtrack till ditt liv, Vinka till bilisterna, Sväng, Bedra en bedragare, Jobba med något du hatar, Dejta dig själv mm.
Finns något för alla kan jag lova!




Klicka på bilden för att komma till sidan.


Kommentarer
Postat av: ulrica

Rolig sida =)



Hoppas ni hittar något mysigt att hitta på tills bröllopsdagen! Men då åker ni ju ifrån Meja på hennes dopdag.... fast det gör ju inget. Meja vill nog unna sina älskade föräldrar lite kvalitetstid <3

2012-02-27 @ 00:28:34
URL: http://[email protected]

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...