Helgen som gått


Hej och hå! Här springer dagarna maraton! Förra veckan var ett kapitell jag eg inte vill prata om, men väljer ut gobitarna från helgen iaf. =)

I fredags fyllde Liam 5 år! Herregud vad tiden springer iväg. Jag kom in i Kim och Liams liv när han precis fyllt 2 år och nu kan jag säga att jag älskar honom nästan som mitt eget barn. =)
Födelsedag betyder kalas och det hade vi på lördagen för barnen och lite smått på fredagen för vuxna.
Thore, Melinda och min familj kom på fika på fredag eftermiddag och Liam fick fina presenter.
På lördagmorgon var det dags för barnkalaset, (som eg var tänkt att ha på Busfabriken, men det kom inte tillräckligt med barn för det, trodde vi). 7 galna ungar sprang runt okontrollerat i två timmar. Åt blå pannkakor med rosa grädde, glass och sylt. Fyndiga som vi var kom vi på två lekar, Följa John och Svansen på grisen, och sista stunden fick dom se på film. =)

Farfar kom på eftermiddagen och vi fikade. På kvällen kom Tobbe och Louise och vi lagade mat och tittade på Melodifestivalen. Kim somnade med Meja (som vägrade somna om) och jag kunde göra dom sällskap vid ett.



Mest fokus på Meja just på denna bilden dock...



Rosa (skulle vart röda) bakelser med mintgrön (skulle vart grön) grädde. =)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Shit lät jobbigt med 7 barn hemma! :/



Sv. Fast så duktig har jag inte varit idag.. En hamburgare på Max på väg hem från stan (glömt äta ngt själva insåg vi...) och sen en semla på em.. ;)

2012-02-21 @ 20:53:26
URL: http://www.ninnirunemyr.blogg,se

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...