Kvalitetstid


Efter två nätters dåliga sömn hade jag ett humör från helvetet igår kväll. Beodrade älsklingen att sova på soffan! Jag gick och la mig redan vid nio och låg en stund och mumlade om allt jag var irriterad över, allt från att grannen saknar hänsyn, jobbet, ekonomin till att kattafan stör min nattsömn mer än Meja.

Meeen som jag sovit i natt! Som en prinsipessa! Vaknade en gång och fick stänga av teven bara, men annars känner jag att batterierna är laddade igen. =)

Idag är det jobb igen. Sjätte dagen på raken. Meja ska på dagis en stund innan älsklingen kommer och hämta henne. Själv slutar jag 20 och hoppas lillan sover när jag kommer hem (hon gjorde inte det förra trsdagen, men då hade dagis låtit henne sova 2 timmar!), så jag kan få lite kvalitetstid med gubben min och be om ursäkt för gårdagens humör. =)

  

"-Vaar e naveln? -DÄÄÄ!!"

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...