Träning


Nu har jag skaffat träningskort igen. Tränade ett litet tag för två år sedan och fastnade verkligen för spinning och är sjukt sugen på att komma upp på cykeln igen. Spinning är perfekt motion för mig. Gruppträning i individuell takt med pushande musik och en "hejja-på-ledare" är precis vad jag behöver!

Hittade ett par billiga och helt ok snygga träningsskor på Brandworld så nu är jag fit for fight! =)

I kväll ska jag få en introduktion på det nya gymmet på Arenan. Ska lägga upp ett styrketräningspass så jag kan få fix på min rygg och öka styrkan i hela kroppen,



Längtar efter att få hoppa på maskinerna igen! =)

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...