WeekEnd


Sitter i soffan och suger i mig det sista av denna sköna helg. Lillan har precis lagt sig. Hon har feber och får stanna hemma från dagis i morgon. Min underbara mamma passar Meja till någon av oss kan komma loss från jobben.

Lördagen började på Vallås och lite familjehäng. (Tyvärr var inte min pappa hemma och Kim var på jobbet och inventerade, men jag hade med mig min andra vapendragare, Thore.) Där blev vi bjudna på mat och kaffe. Systers nya kille var där oxå, och han får betyget VG, (och det är inte illa efter första gången). =)

Jag och Meja var hemma 5 minuter före Kim. Slängde in lite chicken nuggets i ugnen och slappade nån timme innan vi susade hem till Tora och Andreas på par-/barnmiddag. =) Supermysigt! Tre timmar och två öl senare var vi hemma lagom till Melodifestivalen. Lagom kväll när barnen är med.



  

Det blev tacos. Smarrigt! Sköna bilder på Meja. =)

Söndagen har mest handlat om att städa och röjja. Känns som vi vänt ut och in på hallen, ni vet sådär som man gör med en byxficka, så man får ut allt ludd och grus.
Vi har även hunnit veckohandla, fika och laga smarriga färsbiffar med fetaost. =)


Kommentarer
Postat av: PillanH ^^

Klart VG! Ohh najs för att vara första gången asså! :)

2012-02-05 @ 21:55:38
URL: http://xpillanx.soclog.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...