Bumbibjörnarna

Det blir en hel del tittande på Disney Junior och alla dessa tecknade barnprogram i detta hus. Vissa dagar, tex idag, nynnar jag på en jingel till ett av programmen som lyckats etsa sig fast. Jag gillar inte de nya barnprogrammen. Tycker inte om animationen. Det var bättre förr. =) Denna vecka, till min stora förtjusning, började dom sända Bumbibjörnarna. =) Nostalgi på hög nivå. Trots att detta klassas som barnprogram så var det inte längesedan jag dansade loss till introt på Mårtensons dansgolv. Och om jag inte har helt fel så tror jag den spelas där än idag och alla fulla vuxna blir lika tokiga varje gång den spelas. Om det är nostalgi eller alkoholen som gör det låter jag fantasin avgöra... =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...