ledsen tjej


Idag var det min tur att lämna Meja på dagis och det gick sådär. Det var en ledsen tjej jag fick lämna med en spricka i mitt mammahjärta. (Men jag ringde dagis lite senare och då hade det gått över snabbt.)
Jag och älsklingen hade lite ärenden så vi satte oss i bilen direkt när jag kom hem. Men vi hann inte göra allt då dagis ringde vid elva och bad oss hämta lillan. Hon är lite hosig och snuvig och hade tydligen vart ganska slö under de timmar hon vart där. Så strax efter middagen var jag där och hämtade en trött liten tjej som somnade direkt i vagnen på vägen hem. Jag passade på att åka och handla och älskligen njöt av lugnet.



Vad gör ni när ni har en stund över?


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...