Presenter


På fredagskvällen kom mina föräldrar och min syster hit med två stora paket. =) Jag och Meja bjöd på fika medan stackars älsklingen låg i sängen och huttrade.
Jag bjöd även på kvällsmat, potatisgratäng med köttfärs. Lite avigt med fikat först, men det gick den vägen oxå. När vi var mätta och belåtna blev det Mejagos och presentöppning. Fick en service med tallrikar, (hade så få tallrikar på julafton att vi fick låna av mina föräldrar, så nu gav dom oss lite tillökning.) Perfekt present! TACK!
När Meja hade lagt sig degade vi i soffan en stund innan dom gav sig av och jag ryckte upp älsklingen ur sängen, där han legat heela dagen. Petade i honom lite godis och sen slöade vi framför teven.




         

Thomas Rosenthal - serien Loft.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...