primetime


Sitter i soffan i bara mässingen, (eller aa pyjamas) och suttar på min andra kopp kaffe. Kim är på dagis och lämnar Meja. Känns jättekonstigt att ha så mkt tid helt plötsligt. Har massor jag kan göra men blir lixom lite apatisk när jag ska välja vad jag ska börja med. Men detta är ju inget jag behöver vänja mig vid. Nästa vecka börjar verkligheten med jobb och vardag som för så många andra...

Idag blir det sortera Mejas kläder och vaccumatisera (?) dom tillsvidare. Vet inte om vi ska försöka sälja kläderna eller spara till nästa unge, så under tiden stoppar vi undan dom och bestämmer oss en annan dag. =)
Sen blir det in till stan en snabbis och sälja ett fotbad. Den dära loppissidan på Facebook är inte så dum ändå. =)





Kommentarer
Postat av: Ninni

Du skulle ju lägga till mig i den också! :)

2012-01-17 @ 11:52:09
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...