Bloggen om ...


Nu när jag haft såpass lång bloggpaus känner jag att jag saknar att blogga. Och enligt mig är det så det ska vara med bloggen, ingen press utan bara göra det när jag vill.

Just nu är vi mitt i semestern. Vädret i min stad är långt ifrån bra och det har blivit många bananlådor packade. Tror vi är uppe i 20 st nu! Har fortfarande lite svårt att förstå att vi faktiskt ska flytta till vårt alldeldes egna lilla hus. =)
Det väntar en hel del renovering, och i framtiden hoppas vi på att kunna bygga ut. Känns spännande att ha ett stort projekt framför sig. Kommer skriva en del om Projekt Hus här på bloggen, ta bilder och lägga ut lite tips. Tar gärna emot tips och idéer oxå om renovering och inredning, det är ju så lätt att man blir hemmablind. =)

Vårt första projekt när vi fått nycklarna, och innan vi flyttar in, är att sätta upp en vägg så att barnen får varsitt rum. Varken jag eller Kim har satt upp en vägg förr så det ska bli spännande att se hur detta går. Men som den googlefantast jag är så har jag redan kollat upp en hel del. =) Det ska även göras en dörröppning till ena rummet. Sen ska det målas och tapetseras i barnens rum och vårt rum ska få nytt golv, färg och tapeter.



Lääängtar!


Kommentarer
Postat av: Hulda

Satt och tänkte på dig, din blogg och Meja häromdagen och undrade just var ni hade tagit vägen. Grattis till huset! Spännande!!! :-)

2012-07-19 @ 16:04:08

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...