Time

Livet rullar på och bloggen hänger inte ens med längre... Jag läser knappt andras bloggar heller. Jag har mest satsat på Instagram, (där ni kan följa mig på "domkallarhennetess"). Där uppdaterar jag oftare och följer mina vänner.

Sen jag bloggade har mkt hänt!
Min älskade hälft körde och krockade med ett rådjur för ett par veckor sedan, ( han mår OK nu förutom ryggen som fortfarande värker). Livet är skört och det är hemskt att det ska behövas en sån hemsk upplevelse för att stanna upp och känna efter!
Det har även vart sommarvärme och härliga grillkvällar.
Vi var på Öland och hjälpte svägerskan och hennes kille på deras pensionat. Superkul! Alltid balsam för själen att komma till denna vackra idyll! (http://www.pensionatgrankullavik.se">www.pensionatgrankullavik.se).
Jag har köpt cykel och börjat cykla till jobbet.
Vi har köpt en bil, (fick skrota den som var med i krocken).
Och nu har vi hittat vårt mysiga lilla hus som vi ska kämpa för att få! (Jag har det redan i tanken och har flyttat in t.o.m.).
Våra vänner har fått en underbart söt dotter och vi är superglada (och avis) för deras skull! =)

Summa sumarum; livet rullar på, och jag gillar det!



Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...