Personalfest


I lördags var det dags för personalfest på jobbet. Jag var inte speciellt laddad då jag jobbade både lördag och söndag. Kände att det eg hade kvittat om jag kom med eller ej.
Iaf kom jag med. Jag och en kollega tog taxi ut, (resten av gänget hade åkt buss och förfestat i lunchrummet), till Ulvereds hjorthäng.
Ett supermysigt ställe som de renoverat upp sen vi var där sist. Vi hade precis blivit uppdelade i lag när jag kom fram och tävlingarna satte igång direkt. Det var många "tänkar"övningar där hela laget skulle sammarbeta, men det var även två skjutövningar, (där jag träffade både lerduvan och den röda pricken i skogen, duktiga jag!). =)
Vi skrattade och tjoade som dagisbarn, synd bara att det var så kallt.
Efter lekarna fick vi en utslagsfråga som vi inte klarade och sen var det dags för mat.

Vi bjöds på stor buffé av hjort i olika former. Föll inte mig i smaken direkt, och det blev inte lättare att peta ner maten när miljoner söta hjortar visade upp sig utanför förnstret där vi satt.

Sen blev det sång och dans för hela slanten! Jag slår vad om att mitt jobb är det bästa på att festa. Fy fan vilken härlig stämning! =) (Eftersom jag var nykter så såg jag en hel del som hände, nämner inget här, men det var inte nåt ovanligt, bara smaskigheter.) =)

Bjuder på lite bilder:

  

  

Kan verkligen rekommendera detta stället för personalfester!
Tack kollegor för en toppenfest! =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...