Vårruset


Äntligen var det dags för min comback i Vårruset! Har deltagit en gång innan, för sisådär tio år sedan, men nu kände jag att det var dags igen. =)
Denna gång representerade jag jobbet, och vi hade snygga tischor mer en liite provocerande text. (Iaf provocerande för mig, ville ju inte vara en slöis när jag hade på mig en sån tröja.)
Min kära kollega Stina fick mig att jogga större delen av rundan på 5 km, vilket var rekord för mig! Hon var härligt peppande! =)

  

Väl i mål fick vi medalj och en sponsorpåse med bla vattenflaska, konserverade körsbärstomater och prov på bindor, tack? =) Vi hade picknick i gräset innan vi huttrade hemåt.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lycka till :)

2012-05-08 @ 15:41:19
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ulrica

Duktig du är! Hade jag aldrig pallat :/

2012-05-09 @ 12:18:02
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...