Sjukstuga

Förra veckan var Meja sjuk för första gången detta året! (Och det är en lång friskperiod för att vara henne! Hösten var ju hemsk!) Hon hade feber på tisdag men piggnade till och var på dagis på torsdag igen. På på fredagen ringde dom från dagis och berättade att hon hade lite feber, så det var bara att hämta hem henne.
Helgen har gått upp och ner men hon har vart rätt pigg ändå. Vi kände dock att hostan fick avgöra att hon stannar hemma idag. Snälla farmor kommer och passar Meja de fyra timmar jag ska jobba.

Nu håller jag tummarna att hon blir frisk och att mina känningar bara är inbillning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha och där lämnade jag visst en tom kommentar... förlåt! den där enterknappen.... hmm. ja det där med sjukdomar när de går på förskolan(bhg) är hemskt. melvin går varannan vecka typ. Men nu (än så länge, ta i trä) är han frisk trots att lillasyster nu är sjuk... men jag väntar mig inte en hel vecka på bhg... tror han blir sjuk, typ onsdag eller torsdag. Hoppas Meja håller sig frisk länge sen!

2013-02-25 @ 11:38:16
URL: http://humlanspyssel.blogspot.no/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...