To do, or not to do


Funderar på om jag ska lägga ner bloggen, eller bara släppa på mitt egna krav om att blogga varje dag. Känner inte att jag hinner riktigt. Sen vet jag inte vad jag ska skriva heller. Jag är inte den bloggaren som skriver dagbok och berättar om varje timme på dagen. Jag skriver mest när vi gjort något, och det är inte varje dag det händer. (Förutom jobb, dagis och vardagligheter. Men det tror jag inte är så himla latjo att läsa om varje dag.)

Bestämmer mig inte idag, ska blogga lite om veckan. ;)


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag tycker absolut inte att du ska lägga ner den! Det är så roligt att läsa nu när jag inte bor nära längre. Och du kommer själv tycka det är roligt när du blir äldre, och Meja med! Men jag förstår hur du känner, och det gör säkert alla andra bloggare med... Minska kraven på dig själv och kom ihåg att du bloggar för att DU vill! Skit i att försöka hålla kvar läsare- de som bryr sig stannar ändå och de andra kan faktiskt kvitta. Skit i att pressa dig själv till att få med allt som hänt- skriv bara om det DU vill och anser minnesvärt från veckan. Du kan ha en veckoblogg "hänt i veckan" " veckans tanke" så slipper du känna press när det gått några dagar... Och tycker du periodvis (som vi alla gör) att du inte har tid/orkar/vill/känner dig omotiverad så ta en kortare bloggpaus- skriv bara "paus"och återkom när DU känner för det. Puss och kram gumman!!

2012-03-11 @ 09:59:13
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...